Akage Chti a écrit:
Gilardi ou Roland, zauraient pu crever en meme temps, j'en aurait rien eu a braire !
Mais alors rien ! c'est pas mes potes, et ils chervent a rien. Ca me fait marrer ed' voir 4 pages ed' gens "qui l'aiment pas trop mais qui chont chagrines..." tout ca parce qu'ils ont vu leur tronche a l'TV, ca avait fait pareil avec l'emophile indien deul' Mine ed' charbon qu'est mort d'un ambolie pulmonaire (euh?), on avait eu l'picon bière aux condoleances d'une part ed' forumeurs, alors que franchement, participer a l'Mine ed' charbon, c'est quand meme vendre chon glou-bec au diable (enfin a Mentos, Hollywood Chewing Gums et aux Pikifous)
Un yacht cramerait avec a bord Nagui, Pernaut, PPD, Lagaf', Roland, Passe-Partout et Barry White, vous ne m'arracheriez que ed' hourras.
J'aurais a l'wassingue un coron mal au quinquin chi Paganelli etait dans l'cococolo, mais chi vous balancez les corps d'Alexandre Debanne et ed' Bernard Minet dans l'drache, je chigne tout ed' chuite.
Hahahahaha le truc traduit Starac par Mine de charbon !!
Njord Chti a écrit:
Hihi en lisant les réactions au capenoule ed' gilardi j'ai pensé au biloute deul' carabistoulle, tout comme toi Akage!
Sinon be conscious, personne ne t'as demandé ed' pind'loquer quoi que ch'choit.
Tu met n'importe quoi dans ta bouche et aprô tu te plains deul' quinquin douteux voire pourri ed' choses, c'est malheureux quand même.
Chimply l'Best a écrit:
Quand l'Vaque tombera, vous vous direz : "Mince... STB avait raison"
Clan STB : Viking 14, L'gueulard ed' haut fourneau, Minoumi, Benoit Cauet, Boogotop
Pour adhérer et obtenir ed' scoops : direction l'coron "STB doit-il continuer ed' Rabistoquer ch'forum ?"[/url]